Geweldig moment

29 september 2012 - Strijen, Nederland

Vandaag (28 september) is het zover, mijn boek is uitgegeven! Wat een geweldig moment kan ik je vertellen. De afgelopen periode veel tijd gestoken in de afronding. Dat was in combinatie met een drukke baan best een uitdaging. Ik ben erg trots op het eindresultaat.

"Op reis in Oost-Europa met de kinderen - Wat moet je daar nu doen?" Is te bestellen via http://www.boekscout.nl en bij alle overige erkende boekhandels. ISBN 978-94-6206-309-9

De opbrengst doneer ik aan het door ons bezochte kindertehuis in Moldavië. Meer info over het leven in een kindertehuis op deze link http://www.zendingovergrenzen.nl/nieuws/08062012/Nieuwe-blog-Martin-en-Esther-Boon-in-Moldavie;jsessionid=F00155405E43798E565978DC880AE01C Hier staat ons bezoek aan Elena, één van onze sponsorkindjes, beschreven.

In het boek sta ik wat uitgebreider stil bij dit bezoek, evenals het bezoek aan ons andere sponsorkindje Nataliya in een kindertehuis in de Oekraïne.

Ik wens iedereen veel leesplezier! Wil je meer info over de reis, het goede doel waar de opbrengst naartoe gaat of heb je andere vragen laat een berichtje achter op het blog, dan neem ik via mail contact op.