Kleine update

9 december 2012 - Strijen, Nederland

Weer een kleine update.

De verkoop van mijn boek vordert gestaag. Helaas nog geen bestseller, dus de bibliotheek in het weeshuis waar Yelena woont zal nog niet te realiseren zijn.

De promotie staat weer even op een laag pitje, ik heb inmiddels alle tijdschriften, kranten, reisbureaus en (reis)boekhandels wel gehad.

Ondanks positieve kritieken over het boek, merk ik dat je het van de promotie moet hebben. Hierin toch een succes geboekt, want vandaag mailde een collega mij een artikeltje uit de National Geographic Traveler door waarin aandacht wordt besteed aan mijn boek. Geweldig leuk, ik ben erg blij en stiekem ook wel trots.

De National Geographic Traveler is niet zomaar een reismagazine, het is het meest toonaangevende reismagazine van de Benelux.

Ik hoop de komende weken dus weer een aantal boeken te verkopen en dat zou mooi zijn, want zo krijgen de 130 kinderen in het tehuis een kans om zich voor te bereiden op een zelfstandig leven zodra ze 18 zijn.

Wil je meer info over mijn boek, het (over)leven in een kindertehuis of in de door ons bezochte landen, het reizen in deze landen, specifieke plaatsen, etc, dan kun je contact met mij opnemen door een berichtje op dit blog achter te laten.

wil me mijn boek bestellen, dan kan dit via deze link

Met de opbrengst hoop ik een bibliotheek/rustruimte voor de kinderen in het kindertehuis te kunnen realiseren. In het tehuis wonen weeskinderen of kinderen uit veelal gebroken gezinnen, waarvan de ouders niet in staat zijn om voor ze te zorgen. De kinderen hebben allemaal (leer)achterstanden en in het kindertehuis krijgen ze speciale begeleiding en onderwijs om later een kans te maken op het vinden van een baan en om zelfstandig te kunnen leven.

Met de aanschaf van mijn boek koop je dus niet alleen een leuk reisverhaal dat voor iedereen interessant is, maar draag je meteen bij aan een betere wereld. Een wereld die in balans is en voor iedereen perspectief biedt. Of je nu in Nederland geboren wordt of in Moldavië.

Hartelijke groet Martin