Drukproeven ontvangen

16 september 2012 - Strijen, Nederland

Er zijn weer een paar weken verstreken. Afgelopen vrijdag heb ik de drukproeven ontvangen en het resultaat ziet er geweldig uit. De komende week moeten er nog wat laatste correcties doorgevoerd worden en dan is het zover en ligt het boek in de (virtuele) winkel!!

Het wordt een boek van 175 pagina's. Er staan 12 pagina's met kleurenfoto's in, die een waardevolle aanvulling zijn op het verhaal. Ik ben erg trots op het resultaat!

Op reis in Oost-Europa met de kinderen - "Wat moet je daar nu doen?" zal via http://www.boekscout.nl online te bestellen zijn, maar is daarnaast ook in alle overige erkende boekhandels te bestellen.

Dit boek is zeker ook zeer de moeite waard voor mensen zonder kinderen, want het geeft ontzettend veel inzicht in de door ons bezochte landen in Oost-Europa (Polen, Litouwen, Letland, Estland, Wit-Rusland (Belarus), Oekraïne, Moldavië, Roemenië, Bulgarije en in iets mindere mate in Servië en Slovenië.

Zoals ook in het boek staat vermeld, komt de opbrengst volledig ten gunste van het goede doel, namelijk 1 van de door ons bezochte kindertehuizen.

Met de aanschaf van dit boek helpt de lezer dus meteen ruim 100 kinderen in een kindertehuis in Moldavie.

Op dit blog zal ik de komende tijd meer info geven en uiteraard antwoord geven op alle vragen die jullie stellen.

Verder ben ik te vinden op Facebook (Martin Boon, Strijen) en Twitter (m4rtinb)

Tot zover weer!

groet

Martin

1. Simone:
    16 september 2012
    Mart,

Ik vind het nog altijd geweldig en kan niet wachten tot ik het boek in handen heb. Uiteraard ook een heel goede bestemming voor de opbrengst.
    Haha, zal ik op m'n volgende vakantie gewoon even jullie meiden lenen? Kan ik zien wat het verschil is.
    Denk zeker dat dit boek een waardevolle aanwinst gaat zijn voor een aantal van mijn collega's, die nergens heendurven met hun kinderen. Ik ga lobbyen, of ze krijgen het allemaal van me kado :-)

Simone
  2. Martin:
    17 september 2012
    Ha Simone,

Thx :-)

Zeker lobby-en, ik denk dat het vele mensen over de streep kan trekken. Als mensen meer gaan reizen gaan ze ook meer begrip voor elkaar krijgen. Daar wordt de wereld ook weer iets beter van, ik zie een win-win :-)

O ja en de meiden krijg je alleen mee als wij ook mee mogen ;-)
  3. Bram Boon:
    26 september 2012
    Komt op een hele goede periode uit,zo rond de Kerstdagen,Mensen krijgen meestal dan toch wat mildst over hun en zijn dan ook sneller bereid hun medemens in armere delen van de wereld te steunen en zeker kinderen in moeilijke omstandigheden.
  4. Saskia Boon:
    4 oktober 2012
    Hoi Mart,
    Ik ben aan ook aan het lobby-en hier in Brabant;-).
    Ik ga nog proberen een stuk op intranet te krijgen!
    Groetjes van je zusje.
  5. Martin:
    4 oktober 2012
    Hoi Sas, geweldig!!

Ik hoop dat het lukt, ik denk dat er best veel mensen geïnteresseerd zijn. Ik kan altijd info geven over het boek en uiteraard het goede doel waar opbrengst naartoe gaat. Je kan degene die erover gaat mijn contactgegegevens doorgeven.

Hoor het wel, thx a lot!!