Op reis in Oost-Europa met de kinderen – “Wat moet je daar nu doen?”

21 augustus 2012 - Strijen, Nederland

Ja wat moet je er doen. Deze vraag kregen wij veelvuldig gesteld als we vertelden over onze reisplannen.

Op dit blog heb ik dagelijks verteld over onze belevenissen in de volgende landen:

Duitsland, Polen, Estland, Letland, Litouwen, Wit-Rusland, Oekraïne, Moldavië, Roemenië, Bulgarije, Servië en Slovenië.

We hebben samen met onze jonge kinderen een schitterende reis van 2 maanden gemaakt. We hebben allemaal geweldig genoten van een verbazingwekkend mooi en bij vlagen mysterieus deel van Europa.

De vele enthousiasme reacties hebben mij doen besluiten om naar een uitgever te stappen met als resultaat dat het blog binnenkort als reisboek verkrijgbaar is!

Als je interesse hebt om hier meer info over te ontvangen (er is geen enkele aankoopverplichting), laat dit dan in een reactie op dit stukje weten, dan neem ik via de email contact op.

Groet

Martin

PS: de foto's en de route staan er allemaal nog op :-)

1. Erwin van der Meer:
    22 augustus 2012
    Stuur maar een exemplaar
    Well bedrag vraag je per stuk

[email protected]

Groeten

E van der Meer
  2. Martin:
    22 augustus 2012
    Hoi Erwin, leuk dat je interesse hebt!

Het boek gaat binnenkort in productie. De uitgever mailt vervolgens een mail naar de geinteresseerden met daarin de link naar de webwinkel.

Ik weet nog geen definitieve prijs, ik schat ergens tussen de E 12,50 en E 15,- (is een schatting)